FRÅGOR & SVAR

Tänkte svara på lite frågor som jag fått på sistonde. 

1. hanna
om HEMMA!!:
Kaninte du lägga upp lite bilder på det du köpte i thailand!
Bästa bloggen, kram :)

Svar: Jo, det ska jag göra! Jag har väldigt fina bilder på systemkamran, så fort jag har laddat över dem på datorn så ska jag visa er. Åhh, tack vad söt du är! puss :)



2. Malin om At Hyatt!:
Hej Julia!
Jag tänkte bara fråga en sak, jag ska nämligen snart åka till Thailand och undrar bara hur du räknar/ omvandlar thailändska batt till svenska kronor? Hur man enklast ska tänka!
Jättefin blogg!

Svar: Åhh, vad härligt! Jag längtar redan tillbaka!
 I thailand så andvänder ju dom sig utav bat. Och på så sätt fick jag lära mig,tyckte det var enklast att tänka. 
" Summan x 2 , ta bort en nolla. Joo,haha, om du förstår! 
Så om vi säger att någonting kostar 100 bat, så börjar man att bubbla det ( gångra med 2) Då vi får summan 200 bat. Sedan så tar man bort sista nollan, så 200 - Sista nollan = 20.
Så 100 bat är 20 svenska kronor. Hoppas du hängde med! Och ha en härlig resa! kram



3. Anonym om En la playa!:
Hur lång är du?
Fin blogg!


Svar: ... hehe, jag vet faktiskt inte, har inte riktigt koll på exakta måttet men jag skulle tro runt 1.68
Tack så mycket!



4. Anonym om Huay Yang - Last day!:
Var sätter du ihop alla bilder till er sånt collage? Ass najzz blogg

Svar: Jag andvänder mig mest utav en app som heter Pic Collage ( den är gratis) jag tycker det är sjukt bra där kan man vända och vrida på alla bilder mm. Sedan brukar jag fixa bilder på picnik.com!
thankzz buddy!



 

5. Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T om Vanessa Hudgens.:
vem gör inte det :) skulle gärna vilja ha delar av hennes garderob.

Svar: Aaa, hon har sjukt snygg klädstil!




6. Anonym
om Insperation - Brown.:
BLOGGA MER!!!!


Svar: Jag försöker hålla i gång bloggen rätt bra, tycker jag själv! men Har ju vart borta ett tag,men så ska försöka göra lite fler små-inlägg på dagarna.



7. Anonym om Femte. Februari. Tjugohundratolv.:
Hur såg donsö-borna ut då som ni raggade upp? Hade killarna fylliga läppar? :) var de dyynch eller?

Svar: hehehe, rooligt, roligt!
Får jag gissa emma? eller Sara?
Näämen, dom var riktigt dynchhinga, snygga och jaa, dom hade fylliga läppar! Smack that!


Tack för alla fina komentarer hoppas att ni fick svar på det ni ville, puss o kram!

 





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: