HEMMA!!

Åhh, vad skönt att vara hemma!
Kom hem för en liten stund sedan nu, har precis packat upp mina väskor och allt.
Nu sitter jag nergosad i sängen Love it!
.... ALLA sängar i thailand var verkligen stenhåda, så riktigt gött att ligga i min mjuka, gosiga sääng!
Det är såå jäkla kallt bara... hehe, har skruvat upp mitt element på MAX typ!
Näää, men jag ska kanske ta och sova lite är rätt trött, och efter det MÅSTE jag plugga lite. Känner att jag har skjutit upp lite läxor som måste göras, har även 2 prov i veckan.
Sen ska jag på konfan, träffa alla underbara kompizar. Ska bli riktigt najz, har saknat dem såå!


Postat av hanna

Kaninte du lägga upp lite bilder på det du köpte i thailand!

Bästa bloggen, kram :)

Datum: 2012-02-27 | Tid: 12:58:14



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: