första veckan avklarad!

... Nu är första veckan av sommarjobbet avklarat, har gått sjukt fort! Jag jobbar på fotbollsskolan i näsets sk förening. Jag och vendela har hand om pojkar och flickor födda år 06, alltså 7 år gamla. I bärjan älskade jag dema alla, och tyckte dem var supersöta. Men blev snabbt sjukt irriterad, dem lyssnade inte, bara klängde och gapade. Haha, men efter at ha lärt känna dem mer och mer blev jag och vivi proffs på att hantera dem! Haha, lägga upp en taktik! Nää, men det var jätteroliga barn och jag kommer att sakna dem! Nooot, joo! Sista dagen är det omtalande vattenkriget för hela fotbollskolan. Våran grupp hade alla två hörga toffsar och två krigsstreck på kinderna. as coola var vi! Det var helt galet när vattenkriget hade börjat, Jag fick säkert en 10 hinkar av vatten över mig. Alla blev helt dyngsura och i slutet blev det även lerkrig! Fick lera i hela ansiktet, öronen, halsen! HAha, men det var sjukt roligt! Nästa vecka får vi en ny grupp! Det ska bli roligt, gillade verkligen detta jobbet, få vara med barn och vara ute hela dagarna!!
 
Här kommer några gamlaaa fotbollsbilder från när jag spelade!
 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: