Femte. Februari. Tjugohundratolv.

Som ni kanske märkt så har jag varit på konfa läger i hegen, då det var inriktning " idrott/ träning". Så vi har fått träna både yoga, judo, och fotboll såklart! Riktigt lyckad helg, gooa människor och mycket glädjee, dock lite dåligt planerat, men jaja, det blir vad man gör det till...haha!!
Jag och frida fick tillomed lite tid över till att ragga på lite donsö- bor!


På lördag eftermiddag åkte vi och bowlade på ett litet mysigt ställe. Självklat så får man högst poäng i gruppen, weoo! Men idag så har jag mest tagit det lugnt , var dock riktigt trött i morse då vi fick vakna runt 7 tiden. För att sedan gå på gudtjänst, där alla satt och halvsov.


Sen vid 3 tiden, så drog jag och familjen in på bion " en gång i Phuket". Sjukt rolig var den. En riktig Julia- film, älskar sånna fiolmer, så den rekomenderar jag.

// Love Julia
image description



 




Postat av Anonym

Hur såg donsö-borna ut då som ni raggade upp? Hade killarna fylliga läppar? :) var de dyynch eller?

Datum: 2012-02-05 | Tid: 20:29:19



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: