TORSDAG

Imorgon är det äntligen fredag vilket innebär helg! Jag har sen lång tid tillbaka hfokucerat på att plugga matte inför matte nationella och idag hade jag det efterlängtade provet ... not. Neemen det kändes skönt dock var det väldigt svårt måste jag erkänna. Men man kan inte göra mer än sitt bästa, vilket jag tycker att jag gjorde!
 
 
Men idag är det bara 24 dagar kvar till sommarlov och ännu färre skoldagar, helt sinnessjukt!
Idag var det en lugn dag i skolan, tog moppen till skoan för första gången i år. Woop kände jätteskönt, frös inte ett dugg! Vi hade även en håltimma på mer än två timmar så jag och ebba passade på att åka hem och chilla, äta och byta om till shirts. Gaash, rena sommar värmen i dag. NU ska jag sova, så seee u tomorrooow! XOXO 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: