Todaaay 15/5 -13

Hejhej! 

Jag har tidigare i veckan haft sjukt ont i min hals och idag sa det bara stopp. :p Visste redan i går att jag skulle behöva vara hemma idag. Så imorse vaknade jag som en zombie kunde knappt säga ett ord, jag bara gick och klädde på mig och åkte med mamma in till vårdcentralen då vi anade att jag hade fårr någon typ av inflamation. Så fick göra några prover i fingret och halsen. Usshh hatar att gå till doktorn, varje gång dem stoppar in en sån pinne i halsen håller jag på att dö. Dom försöker typ gräva sig ner till kina med den jäkla pinnen, bläää. Det hjälpte inte heller när jag skulle ta blodsticket att tjejen innan mig gallskriker ajj! Och låt mig förtydliga "Tjejen" innan mig var runt 50, ja menar vuxna ska ju vara förebilder och klara av sådant. JAg är ju ett barn, haha. Men det gick iallafall lätt som en plätt och kände mig stolt när jag kom ut ifrån dödskammaren. haha

Som tur var hade jag inte fått en inflamation men min hals har svullnat upp väldigt mycket så det var därför den var så sjukt öm. Kunde ju knappt äta eller dricka utan att det skar i min hals. Så fick lite mirakelmedicin och känner mig redan mycket piggare.

Förutom det så har jag mest bara legat i min säng, sovit och kollat film. Men mamma slutade tidigt och tog med mig ut på några ärenden så jag fick se lite dagsljus. Av luften blev jag lite piggare och av rastlööshet fick jag lusta att baka lite, dock blev jag helt slut efteråt. Haha,  kondisen är inte på topp om man blir uttmattad av att baka. Så ligger och vilar medans jag kollar lite klänningar. Jag har haft tid att leta än, så satte mig och kollade runt lite. Nu ska jag gå upp och äta något. Jag har knappt ätit något idag, men är ändå inte speciellt hungrig?

Iån är det det sista nationela i Matte... phuu skönt! Så får gå och göra det, sen får jag se hur jag känner mig, om jag går dagen eller går hem. Jaja, puss på er. 





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: