Orkar inte med denna skiten...

 
Jag börjar typ blir rädd nu, jag har seriöst varit sjuk i mer än två veckor. Tänkt om jag har någon allvarlig sjukdom?! Det får vi inte hoppas. Jag har varit hosvårdcentralen och kollat, men dem sa att det inte var någon inflamation, dock så var det en praktikant som tog proverna. Hahah, hon höll typ på att döda mig.
 
Men idag gick jag endast till skolan för att göra mitt muntliga nationella prov i spanska och eirekt efter åkte jag hem.  Det gick bra, tror jag. Det kändes bra, dock var jag sjukt nervös innan. Men det släppte rätt snabbt så det var skön. VI fick diskutera i grupp om tre och jag kom tillsammans med de två bästa tjejerna i spanska, dem är grymma verkligen. En helt annan nivå en jag, så det var lite konstigt varför jag kom med dem! Men jag gjorde det bästa av det,  nickade och lo haha! Nää, jag känner mig nöjd med min insatts! :DD
 
Som jag tidigare skrev så har jag inte mått så bra det senaste, därför bestod min helg tillmestadels av vila. Vila upp mig. Men lite roligtheter har jag faktiskt orkat med, tänkte berätta lite mer i ett inlägg senare. In är det skola igen, jag vill verkligen till skolan... hehe, jag gillar skolan, kompisarena och allt. As chill. Men mamma tycker fortfarande inte att jag har hälsan för att gå, så antagligen tvigar hon mig att vara hemma. Men jag får se, puss!
 
Hahaha, denna bilden är till alla dem äckliga bakterierna i min kropp som vägrar att ge sig av!!
Smaaack on that bitcheees!






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: