NYTT FRÅN ZARA.

 Bild 5 av KLÄNNING AXELBAND VOLANG från Zara 
Har länge gått och kollat på den här klännigen, sjukt snygg är den! Dock har storleken jag velat ha inte funnits inne, men när jag hittade den i xs, så fick den följa med hem. Älskar den, koral rosa, med smala band. Perfekt till sommaren!
Bild 2 av LÅNG KJOL TYG FLUID från Zara
Hittade även den här sjukt snygga långkjolen. Den är inte krit vit men även inte beige, utan mer grädd vit. HAr för mig färgen heter "Elfenben". Den är i allafall sjukt snygg på då den har en slits på ena sidan benet, älskar den och kommer användas flitigt! 
Bild 4 av TUNN DRAPERAD TOPP från Zara
ÅÅh, detta linnet är rena drömmen. Det har smala band, kortare där fram och ländre där bak, samt så är det "tvistat framtill". Så snyggt på, till ett par slitna jeans shorts och ett coolt skärp. Gotta love it!
 
 
 
Sist men inte minst, är dessa godingar nya. Jättebra pris och exakt sådana som jag länge har letat efter. Mina föredetta favorit jeans shorts är nu för små och därför passade det underbart med ett par nya. Som sagt skit snygga på, samt med dem coola detaljerna! 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: