Lite nytt!

Efter provet åkte jag ju hem. Dock då lyckades jag inte matcha busstiderna som vanligt! Så jag fördrev tiden i lite affärer och fick med mig detta!

En deeooo med någon fräsch doft fick följa med hem. Jag hittade även en grym concelear, den har tre olika nyanser så man kan blanda och mixa sin egna hudnyans. Den är rätt tjock och väldigt täckande ett stort plus. Den kommer från märket " viva la diva" köpte på Åhléns.
Jag fick även med mig denna lightening spray. Det är en spray som ljusar upp håret lite, man får en hårnyans ljusare. En sun- Kissed look!!
Är jättesugen på att prova, då jag aldrig har färgat eller tonat mitt hår innan!


Postat av Anonym

vart köpte du den sprayen?? Kram! jättefin blogg!

Datum: 2013-05-22 | Tid: 18:00:27



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: