Mitt id smink

 
... Tänkte visa ett av mina favorit smink märken, nämnligen id, bare minerals. Jag älskar id produkterna, dem är inte så kletiga och tunga som många andra sminkprodukter är. Utan det känns inte som om man har så mycket smink på sig! Jag har ialla fall några produkter från id. Och det bästa med smink från märket id är att det innehåller inga kemikalier utan bara mineraler. Samt att produkterna håller sjukt länge! 
 
Jag har fem stycken ögonskuggor i från id. Jättehärliga färger, då dem har lite gliter i sig och är inte så matta i färgen. Älskar dem!
Jag har även några smikbortar från id. En puder borste, en foundationborste och två bortar för ögonskugga. Som jag tidigare sa så har id väldigt bra kvalité på produkterna och därför håller det väldigt bra! JAg vet inte hur många av mina hm borstar som har blivit helt spretiga och förstörda.
Sist men inte minst, så har jag dessa två produkter. En vattenfast maskara och en ögonbryns gelé. Haha, ögonbryns gelé är gelé som man har på ögonbrynen så att dem ska få en form och " ligga still" haha. Super bra ialla fall och jag älskar den! Dock så är jag inte lika förtjust i maskaran då den är sjukt svårt att få bort, men det är väll bra eller?
 

 

 

 





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: