GODNATT FÖR IDAG!

 
Hejsan på er! Min dag har bestått av solning, matteprov och lite träning. Åkte till gymmet efter skolan, jag vet inte världens bästa sak att göra efter att varit sjuk. Men var sååå träningssugen, hehe. Har inte tränat på en evighet känndes det som. Nationella provet i matte gick bra faktiskt, lite förvånad då jag kände mig rätt så säker. phuu, men nu är det bara tre stycken prov kvar. weey!  
 
Har precis skrivit klart en hemkunskaps inlämning nu, den ska egentligen vara inlämnad torsdag men eftersom jag åker imon behövde jag bli klar med den ikväll. Så det är super skönt. Nu ska jag gå ner och packa klart och kanske somna över en film. En dag imorgon också! Och då blir det även långhelg, så himla himla skönt.Ska blir så himla roligt jag, mamma och min syster ska åka upp till Stockholm imon och gå på one directions konsert. Längtar ihjäl mig! gaaash! Sedan ska jag även upp till Resö en sista gång, rensa ut lite... Ledsamt, vkänns konstigt att lämna det. Det är som mitt andra hem. Jaja, hoppas det är bra med er. 
Vi hörs mera imorgon kompisar! 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: