Frejas konfirmation 18/5

 
 
I lördags var det dags för min underbara kompis Freja att konfimera sig. Klockan två var själva cermonin i kyrkan och därefter var det mat osv, hemma hos Freja. Hehe, alla i familjen var ju såklart bjudna, så vi klädde oss fint och lätt framförallt. Helt sjukt vad varmt det var i lördags, runt 27 grader. Cermonin var jättefin och alla var jätteduktiga, Freja var jättesöt :)) JAg träffade även Ebba där så det var roligt! HHehe, vi gick fram och tog nattvaden... Bläää den är så äcklig men vi var bara tvungna att prova igen, för gamla tiders skull. Åhh, man fick sån nostalgi från vår konfirmation och allt. Att konfirmera mig är något jag aldrig kommer att ångra, jag hade så roligt hel tiden. Våran grupp var sååå mysig, och alla var såå chill. Alla minnen, nää gud. Tänk att det var ett år sedan, ett år är helt sjukt lång tid. Det känns som om det bara var några månder sen, tiden har verkligen gått sjukt snabbt det senaste året. 
 
Sedan åkte vi ju hem till Freja, där alla hennes släktingar var. Jag och Feja har ju kännt varandra väldigt länge, nästaan hela livet. Därför var det väldigt roligt att träffa hennes mormor, moster, kusiner och allt då det var såå länge sedan sen sist. Även emma, louise och Anna var där såå det var jättemysigt! Freja fick så fina presenter också, blev bara liiiite avundsjuk på henne, hehe. Men det var iallafall en jätterolig dag och jag hoppas du hade kul Frejiss!! Taack för jag (hehe, eller vi) fick komma, Puss på diiig! 
 
Vi åkte därifrån vid sex tiden ungefär och när jag kom hem, fixade jag bara snabbt till mig och mötte upp Anna och Emma. Vi köpte thaimat och satte oss nere vid havet, super mysigt! Sedan åkte vi och köpte med oss lite gotti saker och åkte hem och kollade på Eurovision. Senare på kvällen kom även Julia också, vi hade det super naajzz! Until danmark tog hem segern. Blev så jäkla besviken, haha. Vi fick typ dampryck! Danskee skidee rööv!!
 
 
 Hehe, det är inte jag som har tatt dem fina bilderna utan har lånat dem ifrån emmas blogg! ;)
 

Postat av Anonym

känner du louise sologubb och anna hemberg??

Datum: 2013-05-22 | Tid: 18:02:35



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: