4/ 5 Godmorgon!

Gooood morgon! Eller god förmiddag kanske jag ska säga.
Jag har varit uppe jättelänge känns det som... har varit sååå effektiv i morse! Hunnit med massa. Jag har kollat film, målat naglarna. Både tånaglarna och händerna, super fint. Jag har även hunnit med att fixa mina ögonbryn, lol. Haha, nää men seriöst jag har alltid varit väldigt lat när det kommer till att noppra. Så jag har tagit den enka vägen, dvs rakhyveln. Men från och med nu ska jag aldrig göra det igen. För idag satte jag mig ner, och började plocka med en pincett och det är helt sjukt vad mycket finare det blir. Nu har jag faktiskt en form... hehe. Och ett par snygga ögonbryn anser jag gör en stor del av ansiktet. Proffset talar!! haha
 
Hadde som sagt en grym kväll igår, men idag har jag inga som helst planer. Efter alla dessa prov och läxor känner jag att jag behöver en vilo dag. Jag vill ringa någon och bara göra ansiktsmasker, massage och baka. Haha. Det känner jag för idag. Men får se hur det blir med det, ska försöka ringa någon och se. Puss och Kram :))




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: