Våffeldagen + min helg

Hejhej! Jag har inte bloggat på någa dagar, eller en vecka? Haha! Har haft väldigt mycket i skolan och kan tyvärr inte andas ut än. Har ett musikprov på onsdag som jag absolut inte är redo för. Idag är det ju våffeldagen och då är det ju ett måste att äta, så vi åt våfflor, gulaschsoppa och lite annat gott plock nu som middag mums! Idag slutade jag vid tre, vår näst längsta dag men den gick hyfsat snabbt! Min, Jooses och Annas spanska pjäs ägde btw!
Bäst är vi!!

Ihelgen hade jag det bara super deg! Då det var strålande sol och många plusgrader har jag bland annat varit ute och solat. Jag har även hunnit med och träna, ringa sommarjobb, pluggat. På lördag kvällen åkte jag till Sara, dit kom sedan Frida, Josse, Anna och Alice. Vi träffade sedan kricke och några andra. haha, kommer inte ihåg deras namn, gaash! :p Vi hade iallafall en super kväll, med mycket skratt och kärleksdrama!! Haha!
Hoppas att ni har haft det toppen braa! Puss





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: