Under My Shades!

Rensade lite på mitt rum och tänkte visa min lilla solglasögon samling. Älskar solglasögon och har allt ifrån skojglasögon till strand brillor. Tycker att det är roligt att ha många solglasögon för alla har ett speciellt minne med sig, haha. Varje par är unika. 

De mönstrade i mitten är i från Matthew Williamson kollektion för HM. Dem är lite annorlunda men kan vara jättesnygga om man matchar dem rätt. 

Dessa solglasögon är mina favoriter och det är dem jag använder mest. Från hägersidan, tre stycken par i Cats modellen. Dock är det inte äkta ray ban men ser nästan exakt likadana ut. Dem längst up är i svart, dem andra är i brun och dem längst ner är i kamoflage färg. På den vänstra sidan har jag två stycken par i wayfarer modellen och ett par i pilot modellen. Dem högst upp är i leopard, dem andra är i svart och dem längst ner är i från Ray ban och har svart glas och guldiga bågar. 


Postat av Anonym

Vart har du köpt de glasögonen i cats modellen asså om det inte är äkta ray ban?

Datum: 2013-03-10 | Tid: 14:10:44



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: