Svar!

Vart köpte du de Replay skorna, och var det längesedan? Kram
Replay skorna är köpta i butiken Nilson shoes på frölunda torg. Jag köpte dem i slutet av sommaren förra året, så tror tyvärr inte att dem finns kvar. Men kolla det kanske finns några liknande. Kram på dig!

 

 
 
Sjukt bra blogg! Vart kommer den fluff lampan ifrån? Haar letat efter en sån jättelänge!
Tack så mycket! Haha, flufflampan. Nee, men lampan är köpt på Ikea och kostade runt 1000 lappen. Älskar den, den är super fin i verkligheten så åk och kolla! 
 
 
vart kommer allt ifrån?
Skor: Converse
Bootcut jeans: HM
T-shirt: HM
 
Vart har du köpt de glasögonen i cats modellen asså om det inte är äkta ray ban?
Som jag tidigare skrev så är de inte från märket ray ban, utan är köpta lite här och var. Paret längst fram är köpta på Rhodos, och dem svarta är i från en affär som heter Nille tror jag. Sedan vet jag inte med dem bruna. Men om du inte vill lägga ner så mycket pengar på ett par riktiga, så kolla  på bensinmackar och mataffärer dem brukar ha liknade. 
 

Vem var det?
Det var min duktiga älsklings Anna! Visst sjunger hon bra? 
Här är en gammal bild och en pragbild på mig och annapanna!! 
 
 
Vart är outletten?
Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning, vet inte ens vad affären hette och eftersom jag har uselt lokalsinne vet jag inte ens vart vi var haha. Men skulle gissa på att det var inne vid vasa stan. Det var en rätt bra outlet, dem hade nästan 70% på allting, köpte dock ingenting då det var rätt utplockat. 
 
 
Såå söt! hur gammal är han?? Jättebra blogg!
 Tack vad gullig du är!! Min lilla prins är sex år gammal.  
Rätt gammal bild på min lilla prins!
 
Hej Julia, din blogg är verkligen grym samt du. Jag älskar kläder som du också värkar men vet inte riktigt hur jag ska hitta just min stil. Kan du gr lite tips på fina outfits från Gina eller andra affärer (har x-S! Tack i förväg
Hejhej, tack så mycket sötis. Vad gullig du är!
... Som du säger, det är svårt att hitta rätt stil framförallt sin egna stil. Det är först nu jag har börjat klä mig "snyggt" dem tidigare åren har jag knappt haft nån baktanke med mina matchningar. Men jag kan inte säga att jag har endast en stil, för min stil är väldigt varierad och det gillar jag. Jag tror det enda sättet för att hitta just din stil, ska du inte försöka klä dig som någon annan utan anagligen har du den redan kanske behöver den bara piffas upp lite. Jag anser genom att matcha något modernt med något lite äldre så får du fram en snygg och unik outfit, sedan kan du välja att piffa upp eller ner outfiten med accessoarer och smink.  Det är så jag hittar min stil, genom inspiration ifrån vardagen och framföralt om jag trivs i kläderna. Men självklart kan jag försöka lägga upp lite kollage och outfits från olika affärer. Men samtidigt håll inte på och haka upp dig på endast en speciell stil, utan våga prova matcha och mixa lite påsåsätt tror jag att du kommer att känna vad som passar dig bäst! 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: