Igår och idag!

Goomojjo'n!
Ushhh, vilken panik jag fick när jag vaknade och såg ut genom fönstret! Trodde att våren var på väg.... Hoppas det har försvunnit i tid till min födelsedag!
Igår var jag med Sara och Fanny, vi åkte in till stan och myste! Åt thai mat och kollade affärer, fick dock inte med mig något hem! Men hittade två jättefina klänningar och ett par dööö snygga shorts! På kvällen var det ff, och Sara kom hem till mig. Vi hade tänkt att dra till en tjej som hette Chanelle, men det sket sig så vi hade myskväll med pizza och film!
Imorse åt vi en god frukost med pannkakor och gotti! Sara åkte precis och idag ska jag försöka plugga hela dagen... Nästan ska hinna med och träna också! Måste ta tag i plugget nu, har bara skjutit upp det! Inte bjaa!
Puss





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: