Nationaldagen!

Idag är det Sveriges nationaldag och spenderades inne i slottskogen, men tusentals andra! Haha, nää men det är ju en liten tradition att vara i slottskogen idag. Så jag och Vivi åkte in vid halv ett tiden och hade fixat med picknick! Supermysigt! Sedan kom även Sara oxåå, vi hade sjukt roligt! Det var Dick väldigt mycket folk så efter ett tag satt man typ på varandra, haha oj det där lät fel! Haha, men ni fattar asså gör att det var så trångt!!
Mitt i folkmassan hade vi vattenkraft och körde kurrajömma, haha alla pansionärer störde sig sjukt mycket på oss! Haha!
Sen när jag kom hem skulle vi ha gäster, och dem gick precis så det var mysigt! Puss på er! Imon ska jag bara soooola nere vid havet heeeela dagen! 💕👌

https://cdn3.cdnme.se/3180660/6-3/pic_51b0fab6e087c3260e0fb7ea.jpg" class="image">





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: