MIN TRÄNING

 
Idag var då första dagen för mig som riktig "sportlife-medlem"...HAhah, nää men det var jättekul verkligen. Efter skolan drog jag, Moa, Frida och Anna till gymmet och tränade drygt en timme. Det var verkligen jätteskönt. Jag började med en "gå/hopp maskin, en sån som har två långa hantag som man drar i" haha, dålig förklaring med man tränade benen iallafall. Sedan Powerwalkade jag på löpbandet i 1 km och sprang senare 3 km. Sedan gjorde vi
sitt-ups och fridas egna övningar, haha typ hunden som kissar och något med en boll osv... Men de var jättebra, och det kändes verkligen.
När vi sedan skulle gå så såg vi en apparat som vi trodde var en våg men när man ställde sig på den så började den super vibrera, haha. Och det var inte så vibrationer utan dem gick änd upp i huvudet och vi blev helt snurriga av den. Men alla i gymmet tittade typ på oss när vi stod där och lekte och skrek typ. Haha, men man skulle ytp iegtligen göra olika rörelser på plattan så vibrationerna gick ner i tex, låren, vaderna eller magen.
Men vi hade jättekul och jag tror att vi skulle åka dit imon eller på torsag. Men nu ska jag läsa igenom en no läxa och göra en smoothiee. Mumsss!!
 
Haha, Moaa på vibratormaskinen!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: