6 Januari

Hej!
Har varit lite halvkass uppdatering på bloggen, då jag har haft väldigt svårt att hitta ett snabbt wifi. Men jag har somsagt haft en underbar vecka och nu är vi påväg hem.
Har suttit och läst i en bok som heter eldvittnet, den är verkligen sjukt bra men väldigt tjock. Så nu är mitt huvud lite halvsnurrigt!

Jag klippte ihop små collage med bilder ifrån igår. Det häftigaste var när jag, mamma och josse upptäckte att det fanns en " vip-gondol/ägglift". Dem flesta vet väl hur en ägglift ser ut, tråkig med två bänkar typ. Men vip- äggliften fick endast 4 st plats då man satt i en skinnstol. Det fanns även ett ljudsystem och en tv! Och drickbehållare får man ju inte glömma!
Haha värsta lyxen!

Nu ska jag käka lite McDonalds!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3180660/images/2013/pic_50e96db3e087c30a5067ffbc.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3180660/images/2013/pic_50e96db4ddf2b3417748d03e.jpg" class="image">





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: