18 januari

Äntligen fredag! Jag överlevde pluggveckan... Denna dagen har varit skön men väldigt seg. Slutade redan vid två och efter det så åkte jag och några till torget för att köpa present till Julias tjejmiddag ikväll. Då vi knappt hade ätit något under dagen, var det sjukt segt att gå runt på torget. Men tillslut köpte vi ett par juicy mjukisbyxor, de var superfina!

Sedan vid halv 6 kom Anna till mig och vi fixade iordning oss, jag hade på mig en svart transparant linne och mina guldiga paljettshorts.

Det var super kul att träffa alla och vi hade det som vanligt helt amazing! Kan inte ha tråkig med dem människorna!!
Sedan vid kvart i ett tog vi bussen och så följde Fanny och Adrian mig hem, sååå gossigaa!

Så har min dag sett ut, fullt upp och nu ska det bli skönt att krypa in under täcket! Puss på er!





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: