TISDAG 5 FEBRUARI

Haha, bjuder på några groteskt fula bilder på mig och Fanny påväg ipp till Sälen!
 
Hejhej! Äntligen är tisdagen över och det är en dag närmare helg! Började 8.20 idag och gick till 3 , hade världens sämsta morgon men sen har dagen faktiskt bara blivit bättre. Efter skolan åkte jag och Sara till gymmet och kom hem vid 5. Sen dess har jag hunnit plugga lite och städat mitt rum. Imon är det ännu ett Nationellt prov, i läsförståelse denna gången... Lite nervös, men det kommer nog att gå bra. Dock så är skrivningen i 3 timmar så jag måste ladda upp med godis och dricka! Haha, kanske ta med en kudde också då det inte finns några obekvämare stolar än våra.
Ska kolla ett avsnitt gossipgirl, sen måste jag sova måste vara på allerten imon! puss! 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: