♥♥SEMLOR IN MY HEART♥♥

 
.... äntligen är den underbara dagen här, dagen jaag har gått och räknat på. Nämnligen semle-dagen! Finns det något mer underbart en två nygjorda semlor, när grädden fortfarande är lite knastrig... åhh, får munorgasm typ. Haha, näme jag ÄLSKAR verkligen semlor och jag kan äta nästan hur många som helst. JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DEM SOM KAN KLAGA PÅ EN SEMLA, HUR KAN MAN HITTA NÅGOT FEL PÅ EN SEMLA? Folk som påstår att det hade varit godare om man tog bort mandelmassan och grädden och ersatte med vaniljkräm. SERIÖST VANILJKRÄM, uhh! NÄä, men har hittills ätit 7 st och kommer nog äta minst lika många till. Provade att äta en mini-semla, har ni sett dem? Jättesöta små varelser, perfekta som små aptitretare till maten.
 
Vilket semle-inlägg det blev! Påtal om ingenting om 4 dagar har jag namnsdag, me and Julius.♥♥ Congratzzz!
Idag beställde vi även våra tåg biljetter tilll JUSTIN BIEBER!! Längtar så jag spricker, den bästa födelsedagen verkligen! Lovar han kommer ta upp mig på scenen. :P haha, jag har twittat till honom så hoppas att han har sett det!! hihih, hoppas, hoppas, hoppas! Nu är jag på riktigt flams humör och kan typ skriva hur lågt som helst, men är super trött och ska sova efter några avsnitt av o.c! .... Vad det någon som märkte av att jag inte skrev gossip girl? Haha, jag har tragiskt nog sett klart alla säsonger och börjar därför titta på o.c. Inte för att jag tror att någon serie någonsin kan ersätta gossipgirl! :(( Depmode! Godnatt sötnosar!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: