Julia dagen! 16 februari

Gissa vilken dag det är idag? Det är Min namnstad, Julia dagen! Weeehoo
Grattis, grattis till mig!
Idag så valde jag och mamma att vara på Spat hela dagen, medans resten av familjen åkte lite skidor. Åt en supergod frukost, gick på passet vattengympa, pluggade lite, gick på passet "stepp och styrka", bade och bastade på eftermiddagen för att sedan äta en good middag och efterrätt såklart!
Njuter varje sekund haha! Nääe men jag har det verkligen super! Puss


Postat av Alva

Hej Julia, din blogg är verkligen grym samt du. Jag älskar kläder som du också värkar men vet inte riktigt hur jag ska hitta just min stil. Kan du gr lite tips på fina outfits från Gina eller andra affärer (har x-S! Tack i förväg

Datum: 2013-02-18 | Tid: 19:30:49



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: