Torsdag 11 april

 
Hejhej! What's up?
Med mig är det bara braao. Slutade vid fyra idag, vår längsta dag men den kändes ovanligt kort :p Religions provet gick jättebra så det kändes jätteskönt, satt och råpluggade igår kväll... hehe, jag börjar alltid plugga jättesent med prov! Fick även redan på våra första intagningar med gymnasiet, jag kom in på mitt första val men vet inte om jag ska ha kvar det eller byta.. haha, har fortfarande inte bestämt vart jag vill gå. Menmen. 
Följde sedan med mamma och JOsse till Josses häst som hon typ sköter om, jättemysigt verkligen. Ett litet stall med några söta hästar, så jag gick runt och matade, klappade och borstade på. Dock blev det riktigt kallt efter ett tag och var inte där så länge. Har precis ätit en jättegod middag som pappa hade gjort, NUu har han kommit hem igen. Han var bortrest i några dagar men nu är han hemma igen!! Weey. Just nu sitter jag nergosad i min säg med en yollibox i handen... Jag är nog den enda på hela jorden som inte har ätit yolibox så bad mamma köpa en och hmm, det var inget jättemärkvärdigt men good. Den sakar som frozen yoghurt, haha nää men lite sorbe aktig. Men den jag åt hette fresh fruity mango, och var jättegod faktiskt! Den känns lite nyttigare än vanlig glass :p
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: