This year...

... Älskar när man har roliga saker att se fram emot, detta året kommer att bli super. Jag har så många roliga saker att se framemot under detta året. Jag tänkte berätta lite om vad jag har för planer...
 
APRIL
Den 22 april fyller jag 16 år, GAAASH sweet sixteen. Denna dag firar jag tyvärr inte med min släkt utan med mina underbara vänner i stockholm. För samma dag som min fördelsedag är även JB konsteren Weeey' och vi har biljetter! Wooop wooop. Så tidigt på måndag morgon åker vi med tåg upp till stockholm, hela förmiddagen går vi i affärer och myser. På kvällen äter vi en good födelsedagsmiddag på något naajzz ställe och på kvällen ska vi vara i samma rum som Justin Bieber, heeelt sjukt!! Sen kommer han ju såklart ta upp mig på scenen och han och hela publiken kommer att sjunga happy birthday' för mig! Åhh, är taggad till tusen, kommer att bi ett minne för livet! :p
 
MAJ
På torsdagen är det kristi himmelfärd, och på fredagen röd dag så det är chill, fyra dagars ledighet. Under dessa dagarna hade vi  tänkt att göra en liten familjegrej tillsammans.  Då vi ska åka upp till stockholm och bo på ett fint hoell med spa tror jag. Sen är det kanske, bara kanske en chans att jag, mamma och Josse ska gå på one direction konsert. Mamma, josse och jag älskar dem och deras låtar, och hade därför varit super roligt att göra tillsammans. Som mor och döttrar grej, haha lol. 
Men vi får se om vi hittar några biljetter. 
 
JUNI
Den 12: e juni har vi skolavslutning. Superskönt att det äntligen är sommarlov, men jättesorgligt att lämna ebba skolan och klassen. Älskar vår klass och skolan, vi är som en liten familj där. Alla känner alla och stämningen är as chill. 
 
JUNI v. 25 - 26
... Dessa veckor har jag nu äntligen lyckts hitta ett sommarjobb, nämnligen som .... wait for it ... Fotbollsledare. Jag älskar att vara med barn och utomhus, från 9-3, mån till torsdag. Jag tror att det kommer att bli as bra, första veckan är jag tillsammans med Vendela medans andra vecka med Sara. Myyy homies! Detta blir mitt första sommarjobb och jag är jättenöjd med det!! 
 
JUNI v. 26
SLutet av vecka 26 tar jag och min familj vårt pick och pack och drar till Spanien i tre veckor. Första två veckorna har vi hyrt en villa, längst kusten nära stranden, där vi "sköter om oss själva". Medans den sista veckan bor vi på ett hotell i barcelona. SOunds goood? Längtar såå jag spricker, kommer att bli underbart! 
.... Och så kommer jag hem i mitten av gothia veckan. Såå najzz, älskar gothia veckan så rolig. Kolla matcher, träffa lag, ta kort med italienare, paartaja and just be yoolo :p
 
AUGUSTI 
Nu drar skolan i gång igen och denna gången blir det på en ny skola, vet ju som sagt inte vilket gymnasium jag vill gå på, men det blir nog bra. Jag tror lite att det blir vad man gör det till...
 
DECEMBER
Vi ska åka till underbara Gran Canria i en vecka tillsammans med mormor, morfar, min moster, kusin och Berit. Vi ska bo på ett jättefint hotell, och samt fira berit som fyller 80 år. Berit är min Mormors syster, men vi är väldigt nära haha, nää men hon är underbar! BAra slappa, bada, sola och haa det najz i en vecka med mina nära och kära!
FEBRUARI
Under sportlovet ska vår familjer tillsammans med tre andra familjer, bland annat Freja och Alice familjer. Ska vi åka till Italien och åka skidor. ÅHH, vaad härligt det ska bli. Har aldrig varit i alperna innan då JAcob har varit för liten... Men nu ska vi åkaa och jag längtar jättemycket! 
 
 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: