Resö.

Hej på er! Hoppas att ni har ett bra lov?

Mitt lov har hittills varit super. Vi gick heldag i skolan och gjorde klart det sista nationella provet vilket gick jättebra förutom den lilla branden jag råkade orsaka haha! På kvällen var jag med tjejgänget hemma hos Emma. Vi hade det super mysigt som vanligt, älskar verkligen mina underbara vänner!
På fredag åkte familjen upp till älskade Resö, älskar att vara här! Vi, mormor och morfar, min moster och kusin och mina sysslingar är här och vi har bara njutit av det underbara vädret, ätit mormors supergoda mat och bara haft det najz' hehe!
Varit med kompisar, påskat, målat ägg och spelar spel!
Nu är det äntligen sommar tid oxå och det börjar märkas att våren är påväg!
Jag och Jolly sitter just nu på verandan, han solar och jag läser hungerspelen i solen! Sitter endast i en tunn kofa och det är inte ens nästan kallt! Åhh vaa jag njuter! Vi åker antingen hem ikväll eller imorgon bitti! Puss på er!





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: