Nästa ----> Sommarlov

Då var lovet slut och nästa stopp är sommarlov! Kan inte fatta hur fort det går egentligen, men sjukt skönt! Veckan började lungt hyfsat lugnt för mig, har ett religions prov på torsdag som jag är lite sressad över men annars är det lugnt. Jag har haft ett underbart lov och hade tänkt att lägga upp lite bilder och berätta mer i ett annat inlägg. Men jag ville bara säga att ... I'm alive ... och efter ett liten bloggpause känner jag mig väldigt inspirerad och motiverad till bloggen.
 
Dagen gick väldigt snabbt och vi hade inga jobbiga lektioner, slutar tidigt på tisdagar ocskå så det är skönt. Men jag fick gå en halvtimme tidigare för att jag skulle på ett läkarbesök. Men jag och mamma hann med en liten snabb fika innan, hihi myysigt! Sen jag kom hem har jag hjälpt pappa sätta upp den nya studsmattan. När vi flyttade slängde vi vår gamla och mina syskon har tjaat på att vi måste ha en här också. När jag var mindre älskade jag att studsa studsmatta och kunde hålla på i timmar, och trodde att jag var lite för gammal... men det är faktiskt väldigt roligt!!
Ätit, duschat, pluggat och lite sånt har jag också hunnit med.Nu ska jag kolla lite bloggar och fixa några inlägg, vill lägga mig tidigt idag så förhoppningsvis kommer ur sängen imon. Puss!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: