Godmorgon!

Godmorron' på er!
Åhh, vilken härlig start på dagen jag har haft. Bestämde mig för att träna nu på morgonen, åkte in med pappa så släppte han av mig. Så tränade från halv 9 till kvart i 10 ungefär. Super skönt, känns som om det tar mycket mer när man tränar ensam tycker jag! Nu sitter jag på bussen påväg hem igen, idag ska jag träffa Freja. Det ska bli jättekul, det var så längesedan nu!

... Och förlåt för inte bloggat så bra, men kom hem i måndags från några underbara dagar på resö. När jag kom hem åkte jag in till Stan med Vendela. Vi träffade Josse, Frida, Alex och Ebba och joinade dem! Jag såg även Angelica blick som var i Gbg, var typ 2 meter ifrån! Haha gaaahh starstruck!
Sen på kvällen var vi hos Linus med några det var okej, lite tillgjort, inte jätteroligt menmen!
Igår hade jag en jättejobbig dag, jätteblandade känslor! Var både arg, ledsen, besviken, trött, kinkig, utvilad, hungrig. Haha, nää men dagen gick jättelånhsamt och jag fick inget gjort! Ville bara begrava mig själv i sängen' haha, vi alla ha sådana dagar! Inte sant?

Men jag behövde en vilodag, det har varit så hysteriskt! Men idag ska jag verkligen njuta av vädret puss på er!





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: