Gjorde ni något bus i måndags?

... Jag har alltid älskat att luras speciellt på 1 april, haha! När jag var mindre satte jag alltid tejp på osthyveln och vattenkranar. Samt ropade " kolla det är en elefant på baksidan"... Haha! Men i år lyckades jag faktiskt verkligen lura någon! På morgonen låtsades min bror ha tappat ipaden i golvet så den sprack! Så jag slängde ner en bok så det skulle höras, sen skällde jag och min syster ut Jacob och han var så klockren, och verkligen gick in för det! Pappa kom rusande och skulle börja skälla! Haha!!
Samt lurade jag mormor och morfar om en sak, orkar inte berätta men dem gick också på det!
Och sist blåste jag Sara, Josse, Frida om justin bieber att han hade ställt in konserten! Haha, dem blev vansinniga!!
April, april på dig'





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: