Flashback, PÅSK 2012

 
..image description
 
...Kollar tillbaks på bilder från förra året just denna tidpunkt. Helt sjukt vad tiden går snabbt, vissa av dem minnerna känns som om det var igår :p nää, men seriöst  börjar typ känna mig gammal! Hahah. Hittade även den här vidon på mig och Frida, så pluttar var vi... och riktiga fjortizar låter vi som! Gaash skäms när jag såg mig själv... haha! Men påtal om att bli äldre, såklart man ser mer mognade och vunxnare ut nu än för ett år sedan. Men behöver äldre betyda fulare? Nu när jag kollar tillbaka på bilder känns det som om jag har blivit fulare med åren, haha. Förrut var jag så gullig och söt... Nää, vaa fan jag har blivit gammal och ful! Yeep hivefive på den!! 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: