Min helg...

Hej, har inte bloggart i helgen förlååt! Det har varit full fart! Så tänkte berätta lite vad jag har gjort!

I fredags så åkte jag iväg på tjejmiddag hemma hos julia, det var riktigt kul att träffa alla och bara snackadee!

 

Igår så gick jag upp tidigt för att sälja öronproppar på Monser jam. VI gjorde det med fotbollen för att tjäna in pengar och det var faktiskt riktigt roligt!! Så vi fick värsta outfirrarna rosa tröja, lila kepa, magväska och en stor bag... Men vi tjärnade faktiskt riktigt bra så det var as värt!!

 

Sedan när jag kom hem bytte jag bara om för att sedan åka till josse där anna också var. VI hade det jättemysigt och åt thaimat och kollade på en serie som hette typ " pretty littel liars" rekomenderar den verkligen jättespännande! Sedan på kvällen gick vi ut och träffade några stycken och bara tog det chill!!

 

Idag kom jag hem från josse vid tre tiden ungefär, sen dess har jag bara pluggat och duschat typ. Men nu känner jag mig färdig, så ska gå ner och äta och sedan sovaa!

Puss på er.









Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: