IGÅR!

...SORRY! 
Bloggade aldrig igår, men hade verkligen fullt upp,för första gången sprack min telefon så hela skärmen var full av sprickor bläää! men jaja, första gången för min del. Så nu kan jag checka av det på listan!
 
Sedan efter skolan drog jag, josse, julia och sara in till stan först så fixade jag min telefon, så att den blev fin! 
Känner mig riktigt stolt att jag fixade det alldeles själv! Annars vet jag hur det hade låtit från mamma och pappa...dom hade halshuggt miiig!! Neej, men jag måste börja andvända skydd nu! 
 
Sedan så tog vi något att äta för att sedan gå i lite affärer. Vi passade även på att unna oss lite solsken, haha riktigt gött! Kan verkligen rekomendera vasa sol, det var jättefräscht och det tog verkligen. 
 
På kvällen kom freja över till mig och vi satt barnvakt åt min syster och broder! Jättemysigt verkligen.
Idag så har jag inte gjort någonting hittills....Freja åkte vid tio-tiden för att vara lärare på en gympalektion. 
Men sara kommer snart förbi så ska vi hitta på något roligt, tror att vi skulle träffa anna och josse också! 
HÖrs senare, puss!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: