TISDAG 27 NOVEMER

Hejsan! Har inte hunnit eller haft så mycket till att blogga, har typ 4 prov och massa inlämningar!! :(
men jag ska klara det!! :D
I lördags hade min skola något som kallas julbazar, det är ett litet roligt event då alla klasser på skolan få stå och säja lotter, godis eller julsaker typ! Så får kompisar och familj komma och handla eller gå runt! haha, men det var väldigt mysigt, och kul att träffa vissa som man inte sett på ett tag!
Efteråt så kom mina älsklingaaar sara, emma, josse, anna och vendela hem till mig. Vi åt lite gott och körde anden i glaset...första gången för mig, så jag var skit rädd!
Senare sov emma över! På söndagen var jag bara hemma och plugga vila upp mig då jag har varit lite små förskyld. 
Eftersom vi hade julbazaren på lördagen så är alla på skolan lediga på måndagen, så hela måndagen var jag helt ledig! Bara 1 och en halv vecka kvar tills prao, och sedan är det ju jullov!!! wieee, veckorna går sjukt snabbt!
 
Jaja, hoppas ni haft en bra helg och start på veckan! Puss! ♥
 
Här kommer lite blandade bilder! 


Postat av Ylsim

Funkade anden i glaset å vad går de ut på?

Datum: 2012-12-04 | Tid: 09:19:29



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: