STOCKHOLM!

Hej på er! Hur mår ni? Själv mår jag nästan toppen, är väldigt hes dock. Jag har inte skrivit på ett litet tag, bloggen har tyvärr kommt i andra hand nu det senaste. Men nu är jag tillbaka och ska försöka blogga lite oftare.
... Jag älskar att blogga,  tycker att det är jätteroligt. Men jag gilar inte när det blir en stressfaktor, att jag känner skiiit MÅSTE blogga, blogga. Så därför kommer jag inte uppdatera VARJE dag utan mer när jag har något roligt att berätta. Som tex, nuu!



När jag fyllde år så fick jag en massa fina presenter därav en resa till stockholm med mamma. Så under denna helgen var jag och mamma i stockholm. Det började med att tidigt på fredagen hoppade vi på tåget, var uppe vi 11 tiden. Pappa o hans kollega har en jättemysig liten lägenhet i centrala stockholm genom jobbet, så den lånade vi och övernattade.
Vi strossa runt  i affärer hela fredagen( köpte med mig lite fina grejoor), och på kvällen åt vi på e jättemysig liten resaurang med fondy. Efter maten, åkte vi till fullsmockad china teatern där vi kollade på musikalen Dirty Dancing. Asså, jag finner iga ord den var sååå sjukt bra! äälskar den filmen, och musikalen var 100 gånger bättre!!! Allt var så professionellt gjort, den var RIKTIGT bra!

lördagen sov vi ut väldigt länge och åkte sedan och tog en smarrig frukot på ett litet mysigt cafée.
ÅKte in en sväng till att köpcentrum ( tror dom kallas typ plattan, svampen, pub och gallerian.) Sedan var vi även inne på NK och åhlens och gamlastan, där jag hittade min fina konfaklänning blev jättenöjd hihih!!
Sedan vid 6 tiden så tog vi tåget hem till götet!! 

En riktigt lyckade helg, hade verkligen skit kul!
puss på eer!
























Postat av elsa

Vad köpte du i sthlm??

Datum: 2012-05-16 | Tid: 07:15:31
Postat av mimi

Hur ser din konfaklännig ut?

har du förslag på fina konfaklännigar? jag har inte hittat ngn än och jag ska snart konfirmeras.

Datum: 2012-05-16 | Tid: 07:17:57



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: