Best Daay!!

Åhh, idag har varit en utav de bästaa dagarna! helt underbar!
... Det började med imorse då jag fixade i ordning mig och så inför konfirmationen. Vi skulle samlas vid 10 i kyrkan förombyte och repa. Alla mina nära och kära km vid 11 ,då gudtjänsten började.
Det var hur mycket folk som helst Runt 300 - 400 st.
JAg var syper nervös och pirrig med endå väldigt rligt! vi säng cg pratade. Jag pratade om nattenspärla och dukade fram nattvardsbordet!! vilket gick jättebra, som tur var! MIn röst höll, haha halstabbletter är typ det enda jag har ätit på en vecka nu!
Sedan efter cermonin, så åkte jag med min släkt och vänner hem till oss! VI åt en jättegod buffe, med massa bomack och firande! Jag fick även jättefina presenter! är suuper nöjd!!
Efter att alla gäster hade gått, så åkte jag och sara till jossan ch friade där med lite andra goa people!!
Jag var där till en 19 ungefär sedan så kom familjen och hämtade upp mig där, så åkte vi direkt till långedrags världshus där vi åt en jätte god middag med 2 andra familjer!
Sedan så droog vi hemmåt vid en 10 tiden, och knökade ner oss i soffan då loreen skulle sjunga!
Då 2 nära familjer till oss kom och heljade tillsammans! så vi var ett gött gängsom skrek heja loreen!!  Grym var hon! och sverige tog hem segern!! Är helt slut nu! somnar när som helst, ... men grannen har fest så det blir lite svårt men jaja, jag älskar att somna till lite ljud, faktiskt det bästa sm finns!!
Jag har även haft grymt tur med vädret idag, std att det skulle regna ch vara molningt. Men inte ett molm/ regndroppen  har vistas!  Åhh, är så grymt glaaad! äntligen så är jag KONFIRMERAD!!
... tack för en riktigt lyckad dag!
puss på er fina så hörs vi imorgon, ska försöka uppdatera dagligen, har börjat gilla bloggandet igen!!
image description

Postat av Anonym

Kan du inte säga vad du fick???:)

Datum: 2012-05-27 | Tid: 08:34:52



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: