Call me maybe.


image description
JAG OCH MIN BEBE!


Hejhej! Läget? Med mig är det jättebra! Är på sjuuukt bra humör idag! Jättefint väder och lyssnar på massa grym musik.idag så skrev jag mitt engelska proov, det gick grymt braa! så det är gött. Sen efter skolan så drog jag hem till min gosse fanny!... den tjejen är bäääst! Vi satte oss på hennes altan i två goa fåtöljer som vi släpat ut, där satt vi inlindade i gosiga filtar och käkapizza, kakor och fannys special - tee! Hemligheten är att hon dränker det i socker och honung, mums!
Idag är det ju Avicii, jag ska inte dit dock.. har några kompizar som ska dit,fatta vilken upplevelse!! Ha roligt för mig med! Nej men nu ska jag sätta på mig lite myskläder och sen käka middag! PUSS





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: