Dag 2. Min familj

... Hade tänkt att forsätta på min "lära känna mig bättre"- dagar. Jag vet att det inte gick så bra ett tag, men ska denna gången försöka bli klar med alla de olika "ämnes -dagarna". Jag skrev ett inlägg om dag 1 för ett tag sedan, då jag presenterade mig själv. För att få en liten reminder så kilicka häär!
___________________________________________________________________________________________________________

Jag bor i en villa i näset med mina föräldrar och mina två syskon och vår hund Jolly. 
Jag har två småsyskon en bror och en syster. Som ska fylla 11 och 6. 
Jag står min familj väldigt nära  står mig väldigt nära vilket jag är otroligt glad för. När vi alla väl är tillsammans så  har nästan alltid skit roligt, efersom vi  är väldigt lika i sättet. Jag står väldigt nära mina föräldrar, men mamma är den som jag går till om det är något eller har hänt något, eller känner mig allmänt nere. 

Jag älskar min familj oavsett brister eller inte. Min familj kommer alltid att finnas där för mig och jag känner att dom stöttaroch hjälper mig i allt. Jag är glad över att ha min underbara familj.

Bråkar med dem ibland men vafan ... det händer alla!! <33
LOve you guys!
 









Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: