MIDSOMMAR

... jag har helt glömt att berätta om min midsommar. PÅ midsommar var jag på vårt ( mormor & morfars) sommarställe som ligger på en ö som heter Resö, ligger mellan strömstad och gräbbestad.
Vi åkte upp tidigt på fredagmorgon och åkte hem vid 2 tiden på söndagen.

Vi hade jättetur med vädret solsken och varmt hela dagen. Det var dans och lekar runt midsommarstången, och mycket god mat. Smakade sill för första gången, har aldrig vågat prova innan!

Det var en jättemysig midsommar! ... det var en liten trögstart på mitt sommarlov, men nu känns det riktigt gött!

Hoppas ni hade en härlig midsommar, puss på er!
 
 

Postat av ZOOMSISTERS / matilda ♥

Hihi, fin blogg :) <3

Datum: 2012-07-20 | Tid: 14:02:16
Blogg: http://zoomsisters.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: