SKADEVI

... Hellooo again!!
Det var ett litet tag sedan! Jag har helt enkelt haft fullt upp. Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort den senaste veckan. 
Det började med i torsdags förra veckan då jag åkte på en fotbollscup i skadevi. jag var där i 4 dagar. Vi hade det riktigt roligt! Så himmla kul att det bara var 97: orna som åkte! Gamla gooa gänget!! 
Massa skratt och bus på kvällarna, haha!! 
 
Vi bodde på en stor skola med massa andra lag, både i vår ålder och mindre!!
På lördag kväll gick vi på skadevi disco och dansade loss, haha! 
Vi åkte även till ett badhus som nyss hade öppnat. Sedan så kom vi tyvärr inte så långt som vi hade hoppats, men det gjode inte så mycket huvudsaken var bara att umgås och ha det riktigt najzz, och det hade vi!! 
 
Sista matchen var på en leråker typ, haha! Så alla halkade omkring på planen, jag ramlade minst 2 gånger! 
kanske inte spelade jättebra fotboll, meen roligt hade vi! 
 Riktigt lyckad helg! 
 
Nu taggar vi till barcelonaa oxåå! weehoo!
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: