BEKÄNNELSER

Dras inte så mycket till badboys faktiskt, utan mera tvärtom.

 

Jag älskar att sjunga och sjunger nästan hela tiden när jag är hemma.

 

Hatar drama, bråk, skitsnack och allt sånt där.

 

Alltid när jag hör låten "Dansa Pausa" blir jag jättesugen på att dansa.

 

Älskar folk som står upp för sig själva och vågar bjuda på sig.

 

Är väldigt glad som person.

 

Längtar så mycket till det nya huset att jag snart spricker.

 

Har aldrig haft ett seriöst förhållande.

 

Är 50% iransk, 50% svensk.

 

Älskar att lyssna på gammal musik som man glömt bort. Sparar alltid mina gamla spotify listor.

 

Älskar att ha vita kläder på sommaren!


Postat av Ronja

Hardy någonsin varit i Iran ? Berätta mer om din släkt osv!

Datum: 2012-07-14 | Tid: 23:47:54



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: