Tisdagen den 24 Januari.

Sitter och skriver lite på min teknik- rapport nu, ska ha redovisning imon... hehe, och jag har inte kommit jättelåångt direkt!
... JAg tänkte fråga er ifall det kunde vara roligt med lite småtips som bra hudproducter , snyggaste lockarna, perfekta fylliga läpparna mm. haha, skulle det vara kul? :)

Jag hade inte på mig något speciellt idag,väldigt slappt. 
men här kommer dagens:


image description
image description

Svart tröja/ baksidan är transparant : Ginatricot
Byxor: Weekday
Skärp: Hm 



Postat av Karro

Det skulle vara jätteintressant att läsa om, tycker verkligen du ska göra det!! :)

Datum: 2012-01-24 | Tid: 21:48:33
Postat av Sara

Låter som en jättebra ide sötnos! Kan behöva lite sånt, och det är kul att läsa om det :):):):)

Datum: 2012-01-24 | Tid: 21:50:12



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: