Think less. Live more

Eftersom jag nu inte har bloggat på ett tag tänkte jag snabbt berätta lite om min helg. Det Började i fredags då jag hade skola som vanligt, men gött att det var fredag! På kvällen åkte jag och tränade på sportlife, där vårt fötbollslag körde MRL = mage rumpa lår. Hur jobbigt som helst, men as gött efteråt!
Lördagen chillade jag mest mådde sådär...

På söndagen så började jag dagen med en trååkig gudtjänst, och sedan åkte in till stan med josse och anna! Vi gick och kollade lite i affärer och jag köpte lite saker. Sedan frammot 6 tiden så överraskade jag och anna, josse med att gå på en restaurang som en liten försenad födelsedagsmiddag. Eftersom vi aldig hade fått chansen att gratta henne. Vi gick till en liten italiensk pasta restaurang som hette Da Vinci. Jättemysig, så där satt vi ett tag och hon fick en lite present och såå. Det var hur lyckat som helst.

HOppas ni också har haft det bra i helgen?
 
image description
image description
image description





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: