Dag 1. Presentera mig själv.

Jag heter Julia och är snart 15 år. Jag bor i Göteborg i ett vitt hus med min familj. Jag går i åttan på Ebba Pettersson skolan, där jag trivs väldigt braa.  Jag är rätt duktig i skolan och just nu har jag bra betyg.

På fritiden då så gillar jag att vara med mina underbara kompisar såååklart. Fotboll är en stor del av mitt liv och jag har spelat så länge jag kan minnas Runt 7- 8 år. Tillsammans är vi bäääst! 

På helgerna gillar jag att vara ute på hemmafester med mycket gott folk, men jag gillar även att bara vara hemma o mysa i soffan framför en bra film. Att sova över med de bästa kompizarna är något av det bästa jag vet, alltid lika roligt!! Att resa är också något av det bästa jag vet, ett nytt land att besöka, Steka på stranden med musik i öronen... Åhh!

Jag håller även på att konfirmera mig nu, började i höstas och är klar till maj. Då jag även ska åka på ett läger till helgen, det ska bli riktigt kul!!

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga. Ni får kommentera ifall det är något jag glömt att ta upp, eller något ni undrar. Men nu vet ni lite om mig i alla fall








Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: