Dan före dopparedan!

Hej på er!
Har inte hunnit blogga på det senaste, men detta ska ändras!
Jag har haft en toppen helg. I fredags var första dagen på lovet för mig och den tillbringade jag med mormor och syster vi åkte in till stan och Haga där jag fick köpt mina sista julklappar. Det är en tradition vi gör varje år och det var jättemysigt, sedan mötte vi upp mamma och tog en lunch på hagabadet!
Kvällen tillbringade jag med Julia, Frida, Sara, Anna och josse så längesedan vi sågs alla så det var jättekul!

På lördagen tog jag det bara lugnt var tvungen att städa mitt rum så det gjorde jag, blev jättefint och gjorde lite ärenden med mammis o så.
På kvällen var vi bjudna på middag hos några familjekompisar så det var mysigt!

Idag så var det julbak som stod på schemat, jag och min syster bakade knäck, små mandelmassa bollar doppade i chockad och socker haha jag vet inte vad dem heter! Och sen doppade vi marsmellows i chockad med strössel på, mums mumss!!

Åhh julafton imon helt sjukt, har ingen arning om vad som ligger under granen, har typ inte önskat mig så mycket?!
Haha, det blir nog bra, har varit och tjuv klämt lite på paketen!

Det var så kul förut, det snöade verkligen hur mycket som helst så jag kunde inte låta bli att gå ut och åka pulka med josse och Jacob!
Haha, det var då kul vi byggde upp värsta backen i trappan och ett stort hopp, vi hade det riktigt kul!


Men hoppas att alla får en riktig trevlig jul med era familjer. Så hörs vi senare eller imon! Kram





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: