What time is it? summertime.

Hello bloggen! 

Det var ett tag sedan nu! Jag har verkligen bara NJUTIT av de sista sommarlovs dagarna!!
Jag har hunnit med väldigt mycket de senaste veckorna tycker jag, tänkte berätta lite kort.
Efter 2 underbara veckor på resö med härligt folk, då sara kom upp och hälsade på mig några dagar. Jag och frida pennlade också över till varandras sommarställen lite då och då! Riktigt roligt!
Sedan har jag käkat mig proppmätt på skaldjur och sommartårtor!!
Jag har även ridit lite häst, och åkt mycket båt!

 

 

Jag avslutade med en övernattning hos min underbara kompis freja i bovall,

för att sedan försätta ner till smögen där jag, mamma och josse checkade in på ett spa hotell! För att få lite girls-timee! 

Dagen därpå gick vi längst smögenbryggan och shoppade loss lite... så sjukt roligt att göra små kap, då det var
50 % rea i nästan ALLA affärer! Fick med mig lite fina saker hem!

När jag kom hem har jag bara varit med mina otroligt saknade kompisar och bara haft skoj!
Jag har bland annat varit inne istan och tat härliga fikor, tältat som en galning och badat tills mina händer var russin!! haha! :)

Nu är det exakt 1 vecka kvar tills skolan börjar, skit vaad snabbt tiden har gått. 9 veckor bara såå!
Nu ska jag bara chilla på dillen, villket jag inte kommer att ha tid med när skolan börja... åhh, nian...nationella proven!! haha, nej det ska bli kul att träffa alla igen.

Hoppas att ni har haften underbar sommar!
puss & kram!

 


Postat av Anonym

Rider du??

Datum: 2012-08-12 | Tid: 23:58:56



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: