Tell me about it, stud.

Hejhej! Läget med er? Med mig är det bara bra! Förlåt för att uppdateringen var så dålig idag men orkade inte och när jag väl orkade hade jag inte tid.
 
Idag vaknade jag vid halv elva tiden så packade vi våra väskor och åt lite frulle. Vid 2- tiden ungefär så drog vi hemmåt, hemresan gick ganska snabbt faktiskt. Kom hem strax innan 6 och käkade mig proppmätt på tacos. Sen dess har jag mest bara degat i soffan och kollat tv. Imorgon så ska jag och syster träffa mormor så det ska bli mysigt, sen kanske träffa någon kompizz! 

Ska också kolla hur det blir med min fotbollsmatch, som jag skulle spela på tisdag. Men eftersom vi trodde att vi skulle stanna hos farmor några dagar till så ringde pappa och sa att jag inte kunde vara med på matchen, så vi får se hur det blir med det! Hursom helst så vill jag bara säga att jag är HEMMA!! Pusss





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: