Svar på komentar.

Anonym om Dag 3. I min handväska:
hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)
Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

Svar: Hej! Med mig är det bara bra, tack som frågar. Hoppas allt är bra med dig också gossen. Haha, jag har också rätt nyligen börjat att blogga, så jag har inte speciellt mycket erfarenheter eller tips. Men jag kikade in på din blogg och då tyckte jag att den var jättebra, så forsätt bara som du gör. Ett enkelt och bra tips är att försöka skriva så lite "slagord" och tecken som möjligt och lägga ut mycket bilder. Hoppas att det hjälpte lite.
Skulle vara jätteroligt puss! :)
   
Nicole om In the city!:
Var någonstans kommer den skinnjackan du hittade? :)

Svar: Jag köpte aldrig jackan men gillar den väldigt mycket. Det var en ljustbrun bikerjacka, med små märken på ena armen. Jackan kom ifrån Chelsea och fanns i olika färger. Riktigt snygg!

image descriptionimage description

   
Alice om Cravings.:
Vart kommer skärpet och byxorna ifrån?

Svar: Skärpet kommer ifrån Chelsea Och byxorna hittade jag på hm's hemsida.  
   
Alice om Gårdagensköp!:
Vart kommer allt ifrån?:)

Svar:Den transparanta Klänningen och tröjan kommer ifrån Ginatricot. Jag köpe plaggen rätt nyrligen så jag tror att de finns kvar. Kram :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: