Lovely daay!

Heey sunshines!
Sorry för dåligt bloggande. Har inte kännt för att blogga så mycket under lovet utan mest njuta! Men tänkte ta och berätta lite för er, i går så var jag och syster och mamma inne i stan vi gick i lite affärer och åt en god lunch! Så det var väldigt mysigt! Sen vid 7 -tiden kom Anna till mig och så sov hon här, har saknat den tjejen bajsmycket så det var kul att ses!

Sen imorse så var vi på gudstjänst i kyrkan, efter den cyklade vi till åkeredshallen och handlade massa jordgubbar och blockchoklad som vi sedan smälte och satte oss med uppe på min balkong och chillade med!
Haha, riktiga tjockisar! Men Anna drog till sin tennis för cirka 5 minuter sen, och nu ska jag passa på och plugga lite i det fina vädret innan jag ska gå till träningen ikväll!
... Helt sjukt fint och varmt väder det har varit typ 17 grader, riktigt härligt! :))





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: