Svar på kommentar.


Lina om Torsdagen den 29 december:
Vart är jackan och byxorna köpta? :)
Svar: Jackan kommer ifrån Everest och byxorna från the north face. Båda är köpta på Stadium XL

Anonym om Love is a game for two:
Åker du skidor eller snowboard? Jättebra blogg! :)
Svar: jag åker båda två faktiskt, jag brukar börja med twintip- skidor och sedan byta till snowboard, taaack, så mycket!

Mona om 1 vecka!:
Uppdatera ofta, Annars så tappar läsaren intresset! Bra blogg , men uppdatera!!!
Svar: Jaa, som jag tidigare skrivit så kommer jag inte att uppdatera så mycket, pga att jag är på semester. Men minst 1 inlägg om dagen.

Tjuren ferdinand om 1 vecka!:
Hej! Du kanske kan skriva om grejer som händer just nu, om det tillexempel kommit ut en bra film eller låt och vad du tycker om den. Skriv om vad för kläder du gillar, och vart man kan köpa dom :)
Svar: Aa, jättebra tips! Jag ska tänka på det och lägga ut lite mer inspiration.

Maria om 1 vecka!:
Ditt liv, vad som händer under dagarna.
Filmer, vad gillar du att kolla på? :)
Svar: Jag försöker skriva och berätta mycket om min vardag, men kan kan börja skriva lite om vilka nyheter som finns ute mm.

Bengtsson om Lär känna mig bättre:
Hejj snygging, ha en grym jul. Älskar dig..
Svar: Heej, gooing! Taaack det har jag haft , hoppas du också hade det och ett gott nytt år! Kramsisar :)

E L S A om Dagens!:
Jättefin blogg!
Svar: taaack, så mycket! Den är inte riktigt klar än,ska se till och fixa en fin heather och lite så.. :)

Tack så mycket gör alla fina kommentarer! Skit bra att ni kommenterar mycket roligare att blogga då! Puss & kram





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: